×

Distances līgums

Uzņēmums, SIA Hair Di, Reģistrācijas Nr. 40103243724, juridiskā adrese: Vasaras iela 44, Jūrmala, LV-2008 (turpmāk – Pārdevējs), nodrošina 4HAIR.LV interneta veikalā (turpmāk – 4HAIR.LV) pieejamās preces, kā arī sniedz tās saskaņā ar zemāk noliktajiem Distances līguma noteikumiem.

Vispārīgie noteikumi

Ja 4HAIR.LV apmeklētājs un pasūtījums veicējs (turpmāk - Pircējs), izmantojot mājas lapas starpniecību iegādājas preces, tad šāda savstarpēja vienošanās tiek uzskatīta par Distances līgumu un ir pakļauta Latvijas Republikas tiesību normām, kas regulē distances līgumu tai skaitā, bet ne tikai, Latvijas Republikas „Patērētāju tiesību aizsardzības likums”, Latvijas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem „Noteikumi par distances līgumu” u.c.

Pirkumu veikšana

4HAIR.LV pārdoto produktu cenas un specifikācija ir norādītas blakus produktiem. Lai veiktu pasūtījumu, Pircējam nepieciešams pievienot vēlamos produktus iepirkumu grozam. Aizpildiet visus nepieciešamos laukus un izvēlēties piemērotāko piegādes veidu. Pasūtījuma kopējās izmaksas ar piegādi pēc tam tiek parādītas uz ekrāna. Veiciet pirkuma apmaksu, lai pabeigtu pasūtījumu.

Apmaksas noteikumi

4HAIR.LV cenas ir norādītas EUR. Visas norādītās cenas ietver pievienotās vērtības nodokli un citus nodokļus. Pirkuma galējā summa ir atkarīga no piegādes valsts un piegādes veida, kas tiek aprēķināta grozā pēc piegādes izvēles.

 

Pirkumu iespējams apmaksāt izvēloties sekojošas maksājumu metodes:

 

     •  Latvijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Citadele, Luminor un Revolut

     •  Igaunijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Citadele, Luminor, Coop Pank, LHV un Revolut

     •  Lietuvas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Citadele, Luminor, Šiaulių bankas, Urbo un Revolut

     •  PayPal maksājumu metode

     •  Bankas pārskaitījums

     •  Maksājuma kartes (dotajā brīdī izstrādes stāvoklī)

     •  Skaidrā naudā uz vietas Latgales ielā 240 (bijusī Maskavas iela 240).

 

NB! Izmantojot internetbanku apmaksas metodi, apstipriniet pasūtījumu un noklikšķiniet uz pogas “Atgriezties pie tirgotāja”.

 

Pēc maksājuma apstiprināšanas, uz Pircēja norādīto e-pastu atnāks apstiprinošais e-pasts par maksājuma saņemšanu un pasūtījuma apstrādes uzsākšanu. Pasūtījuma statusam ir iespējams arī izsekot no sadaļas "Mans Konts" -> "Psaūtījumu vēsture un detaļas".

 

Personas dati, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, tiek nodoti licencētai maksājumu iestādei Swedbank AS vai PayPal (Eiropa) S.à r.l. et Cie, S.C.A. .

 

Līgums stājas spēkā līdz ar veiksmīgu maksājumu uz Pārdevēja bankas kontu. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu izpildīt nebūs iespējams, Pircējs par to tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.

Piegādes noteikumi

Preces tiek piegādātas uz visām Eiropas Savienības valstīm, izņemot Kipru un Maltu, kā arī piegāde tiek veikta uz Šveici un Norvēģiju. Iegādātās preces tiek piegādātas izmantojot: Omniva pakomātus un kurjeru, DPD pakomātus un kurjeru, HRX pakomātus un kurjeru, kā arī izmantojot saņemšanu uz vietas veikalos “Frizieru Serviss”.

 

Visas nodevas un nodokļus, kas jāsamaksā, lai saņemtu sūtījumu piegādes galamērķī ir jāsedz Pircējam. Piegādes izmaksas tiek parādītas grozā, izvēlētos atbilstošo piegādes veidu.

 

Iegādātās preces, pēc izsūtīšanas, tiek nogādātas Pircēja norādītajā adresē:

 

     •  Latvijas robežā: 1-3 darba dienu laikā

     •  Baltijas robežā: 3-4 darba dienu laikā

     •  Eiropas Savienības robežā: 5-7 darba dienu laikā

     •  Šveices, Norvēģijas robežās: 5-9 darba dienu laikā

 

Izņēmuma gadījumos Pārdevējam ir tiesības nosūtīt preces līdz 45 kalendārajām dienām, par to informējot klientu.

 

Sīkāk par piegādes noteikumiem ir iespējams iepazīties šeit: Piegādes noteikumi

Pasūtījuma atcelšana

Pasūtījumu ir iespējams atcelt sazinoties ar Pārdevēju pa e-pastu (info@4hair.lv) vai tālruņa numur (+371 67676712)Pasūtījumu ir iespējams atcelt līdz brīdim, kad tas ir izsūtīts un saņemts, pēc pasūtījuma saņemšanas Pircējs var izmantot savas atteikuma tiesības.

Atteikuma tiesības

Pircējam ir tiesības 14 dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas dienas atteikties no pasūtījuma vai atsevišķām precēm, neminot iemeslu. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņš ir 14 dienas no pasūtījuma saņemšanas, neatkarīgi vai pasūtījumu saņem Pircējs vai Pircēja izvelēta trešā persona. Ja termiņa beigas iekrīt valstī „oficiāli” noteiktā brīvdienā, atteikuma tiesības izmantojamas līdz minētā termiņa beigu datumam sekojošajai darba dienai (ieskaitot to).

 

Lai izmantotu atteikuma tiesības, Pircējam ir jāinformē Pārdevējs – SIA Hair Di – izmantojot e-pastu (info@4hair.lv), personīgi ierodoties veikalā vai ar pasta starpniecību. Jūs varat izmantot mūsu atteikuma veidlapas, kas ir pieejamas 4HAIR.LV mājaslapā (Atteikuma veidlapa PDF formātā) vai arī iesniegt brīvā formā izveidotu iesniegumu.

 

Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja Pircējs savu paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu iesniedz vai nosūta pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.

 

Uzmanību! Atteikuma tiesību izmantošanas termiņā patērētājam ir tiesības preci lietot tiktāl, ciktāl tas nepieciešams preces pārbaudei (tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā). Izmantojot atteikuma tiesības, patērētājs ir atbildīgs par preces lietošanu, kas pārsniedz preces pārbaudes nolūkam paredzēto, par tādu preces lietošanu atteikuma tiesību izmantošanas termiņā, kas nav savienojama ar labas ticības principu, kā arī par preces vērtības, kvalitātes un drošuma samazināšanos.

 

Pircējam preces jānosūta atpakaļ vai jānodod Pārdevējam uz vietas - Latgales ielā 240 (bijusī Maskavas iela 240), Rīga, Latvija, LV-1063 -, bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad Pircējs paziņoja par atteikšanos no pasūtījuma. Termiņš būs ievērots, ja Pircējs preces nosūtīs atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām.

 

Preces var tikt nosūtītas atpakaļ izmantojot Omniva atgriešanas kodu vai arī atgrieztas uz vietas. Papildus piegādes izmaksas, kas var rasties pie preču atgriešanas, Pārdevējs nesedz.

 

 

Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumi Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.punkts nosaka ka, patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

 

     •  Patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ (tādām precēm, kā bārdas skuveklis, bārdas/matu trimmeris, matu griežamā mašīnīte, matu taisnotāji, matu kopšana un veidošana, un citas tamlīdzīga rakstura preces).

Naudas atgriešana

Ja Pircējs atsakās no sava pasūtījuma, Pārdevējs atmaksā visus no Pircēja saņemtos maksājumus, tostarp piegādes izmaksas (izņemot papildus izmaksas, kas radušās tādēļ, ka Pircējs ir izvēlējies piegādes veidu, kas nav Pārdevēja piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids), bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad Pārdevējs tika informēt par Pircēja lēmumu atteikties no pasūtījuma.

 

Pārdevējs var aizturēt naudas atgriešanu līdz brīdim, kad būs saņēmis atpakaļ preci vai kad Pircējs būs iesniedzis apliecinājumu par to, ka prece/-s ir nosūtīta/-s atpakaļ, atkarībā no tā, kura darbība tiek izpildīta agrāk.

 

 

Naudas atgriešana tiks veikta, izmantojot tādu pašu maksājuma metodi, kādu Pircējs izmantoja sākotnējam darījumam.

Patērētāja tiesības par līgumam neatbilstošu preci

Pārdevējs nodrošina Distances līgumam neatbilstošas preces aizstāšanu, labošanu vai  atgriešanu, pamatojoties uz noteikumos nostiprināto kārtību un ņemot vērā attiecīgās Latvijas Republikas tiesību aktu prasības.

 

Pircējs var iesniegt sūdzību par nekvalitatīvām precēm vai nepilnīgi nokomplektētu pasūtījumu, nosūtot e-pastu uz info@4hair.lv vai arī piezvanot uz tālruņa numuru +371 67676712.

 

Iesniedzot sūdzību Pircējam ir obligāti jānorāda: pasūtījuma numurs, jāapraksta preces defekts (pēc iespējamības pievienojot foto attēlu) vai jānorāda iztrūkstošā prece.

 

Pārdevējs nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preču piegādes Pircējam. Ja iegādātajām precēm ir trūkumi, par kuriem ir atbildīgs Pārdevējs, Pircējam ir tiesības pieprasīt preču trūkumu novēršanu vai apmaiņu pret jaunām precēm bez maksas .

 

 

Ja preces nav iespējams labot vai nomainīt, Pārdevējs atdod Pircējam visus Distances līgumā paredzētos maksājumus. Pārdevējs uz Pircēja sūdzību sniedz atbildi 14 dienu laikā.

Pircēja personas datu apstrāde

Pārdevējs apstrādā tikai tos personas datus, kurus pircējs ir ievadījis pie preču pasūtīšanas, kā piemēram, vārds, uzvārds, e-pasts, tālrunis u.c.

 

Pārdevējs nodod personas datus transporta pakalpojumu sniedzējam/-iem, lai nodrošinātu preču piegādi.

 

 

Sīkāk par personas datu apstrādi ir iespējams iepazīties šeit: Privātuma politika

Strīdu izšķiršanas kārtība

Jautājumos, kas nav atrunāti šajos noteikumos un nosacījumos, Pircējs un Pārdevējs apņemas ievērot Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus.

 

Puses visus starp Pārdevēju un Pircēju radušos strīdus risina savstarpēju sarunu vai sarakstes ceļā. Ja strīdu nav iespējams atrisināt sarunu vai sarakstes veidā, strīdus starp Pircēju (patērētāju) un Pārdevēju var nodot risināšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.

Papildus jautājumiem, sazinieties ar mums pa tālruni +371 67676712 vai pa e-pastu: info@4hair.lv

Autorizēties

Menu

Mans Vēlmju saraksts0

Jūsu grozs

Jūsu grozā vairs nav preču